PERFECT DAY WITH MUM // GIRL'S NIGHT TONIGHT.

PH: South American lunch at Sondio with Dani.
 
Söndag 22:33
 
- Vilken bra dag! Efter att har sovit i över 10h med mamma gick vi till Victoria Market och köpte massa grönsaker och frukter samt fisk på marknaden. Därefter drog vi till St Kilda för att njuta i solen, promenera på bryggorna och äta vegetarisk lunch på Lentin i St Kilda.
 
När vi kom hem fräschade vi upp oss och kvällsmat blev på Lentil i Abbotsford med live music.
Sedan tog vi oss upp till mitt jobb för att hälsa på grabbarna och dricka lite te och kaffe.
Mamma har lyckats träffa tolv av mina killkompisar under bara eftermiddagen. Galet, och alla killarna var för roliga och galna i henne, haha...
 
Nu har vi handlat och Daniella är påväg hit. Jag lyssnar på Donavon Frankenreiter, tänder levande ljus, provsmakar chokladkakorna och förbereder vinet inför ikväll. Tjejkväll med övernattning och massa avsnitt från New Girl! Livet är allt för bra ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0