DRINKS WITH WICTOR.

Ph: drinks with lovely Wictor.
 
Onsdag 19:11
 
- Överlevde första natten på Eric och hans flatmates soffa. Trodde det skulle bli jobbigt men det var riktigt bekvämt faktiskt! Ska bo där fram tills fredag och klagar verkligen inte då de är hur sköna som helst och har en nice lägenhet mitt i stan.
 
Gymmade på mitt kära gym för sista gången på över två månader då jag fryst mitt medlemskap inför den kommande resan.
Sa hejdå till lite vänner som jobbar på gymmet och drog hem och tog en lång och varm dusch efter att protein shaken landat i magen.
 
Hängde med killarna i vardagsrummet och chillade lite tills flatematesen tvingade ner mig till cafét på hörnet av gatan. där hängde vi tills det var dags för mig att ta mig till jobbet och här är jag nu.
Dricker long mac för att förberedda mig inför nattens pass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0