byesinthesun.

Ph: a sunny day with Mehdi. Bye, hope to see you in Queensland or Spain.
 
Fredag 16:02
 
- Efter fem timmars sömn var jag tvungen att gå upp för att möta upp Ben som skulle ge mig nycklarna till hans apartment. När jag kom upp på 13e våningen tappade jag hakan. Perfekta lägenhet om man vill ha en liten etta men ändå extra utrymme.
Det finns gym och pool i byggnaden och tvättmaskin samt balkong i lägenheten. Så bra!
Kommer givetvis visa bilder på det senare.
 
Daniella kom nytt hit till Erics place som jag bott i under några dagar. Vad är det första hon gör? Sätter sig på toan, haha.
Senare ska hon hjälpa mig att flytta mina saker till den feta lägenheten och därefter ska vi ha myskväll innan mitt jobb med lite serier och dylikt i min nya lägenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0