OUT IN BYDGOSZCZ.

 
- Hey hey! Fan vad stressad jag är! Det blev sushimiddag med Andrea, Alen och Marius och därefter blev det sista-minuten-shopping till mamma och brorsan. Nu har jag skypat med mamma och Kristoffer samt slängt i mig en gigantisk sallad och kaffe. Ska ta taxin in till stan och där ska jag vara fake-student-tvåa med mina norska och svenska kompisar från universitetstvåan.
Det blir barrunta inne i stan ikväll som ett perfekt avslut på min weekend i Polen. Kommer sakna alla vänner och familj här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0