TATTOO INSPIRATION // LAST TIME.

 
- Första inlägget för idag får börja med ett gäng äckligt snygga tatueringar. Jag är så sugen på att tatuera mig igen och Melbourne är en av de städer som har bäst studios och tatueringsmässor i Australien.
 
Har sovit ut lite längre, kramat om kudden extra hårt idag och allt jag gör tänker jag att det är det sista jag gör i Halmstad och Sverige på länge.
Det är så sjukt att jag flyttar idag. Jag flyttar hemifrån för första gången. Än så länge har allt gått som planerat från en av mina största drömmar som jag tänkt på varje dag i hur länge som helst. Jag tror jag börjar får lite resefeber.
 
Nu ska jag packa det sista. Min väska ligger på 19 kg just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0