MY FIRST NIGHT OUT // NO WORK // SICK.

- Hey. Igår var jag ledig från jobbet för första gången sedan jag bodde i Stockholm.
Istället drog jag på middag hemma hos Måns med Kevin och SaraKlara. Efter några timmar drog vi ut och tog en öl på Bm, hälsade på några på Boom Boom Room, hängde med härliga studenter uppe på Morfars och därefter en sväng förbi B&B.

Idag är jag ännu mer förkyld än tidigare. Har lite feber, hostar, snyter mig varje 10min och fryser för tillfället.
Borde ha suttit och skrivit en del till skolan men har ingen ork. Så fort jag inte fryser längre så ska jag sätta igång.


Kommentarer
Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: vsg!

Ha en fin söndagskväll! :D

2012-05-20 @ 22:10:11
URL: http://four.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0