STRESSFUL FRIDAY.



- Puch.. vilken stressig fredag!
Skola kl 09, cykla hem tio min senare för att jag glömt studentmössan till flakfotograferingen, skola, lunch runt 11:15, cykla hem 11:30, lämna alla studentsaker, hämta räkning, cykla till stan.
Framme på Polska Konsulatet 11:50, dra till banken 12:05, fixa två ärenden.
Hemma igen kl 12:40, byta om, sitta i telefonkö med banken fram tills nu.
Ska betala lite räkningar, registrera någon skit, till gymmet innan kl 14, hem, duscha, laga mat, packa och sen drar jag iväg innan 17.

Ikväll hittar ni inte mig på Corner då jag har andra grejer att fixa som kan påverka min framtid positivt.
Nu är det bara att hålla tummarna.

Kommentarer
Postat av: SAGA LINNES

Vilken härlig bild :)

2012-05-11 @ 20:12:22
URL: http://sagalinnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0