MY OWN NUTS.



- Ett av de godaste snacksen du kan göra är detta!
Jag tog en näve mandelnötter, (ta de du gillar men givetvis ska det vara nyttiga nötter) lite skalade pumpafrön, en matsked honung, två teskedar sweetchillisås och en tesked farinsocker.
Blanda bland blanda tills det ser någorlunda bra ut. Sätt ugnen på ca 125 grader och håll koll på nötterna därefter tills de får färg när de ligger på plåten.
Du kan även strö på lite farinsocker (alt. krydda, ex. kanel istället).

Låt det sedan svalna lite och tadaaa, så har du grymt gott snacks.


Kommentarer
Postat av: Sofia N

Tack för tipset.


Svar: sv: no problem!
Paparazzibecka

2012-06-17 @ 19:08:23
URL: http://ssofian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0