ATT LURA MAGE & HJÄRNA.


PH: mina kära mackor.

- Jag har skärt ner på en hel del saker som jag bestämt mig för att inte stoppa i mig av olika anledningar.
Ex. hålla vikten, för hudens skull och dylikt.

Under en tid har jag lyckats hålla mig på god nivå och nu när jag testat stoppa i mig något av det jag "lagt på hyllan" eller liknande som är onyttigt så mår jag dåligt av det. Och då är det inte lite heller. Jag får sockerchockar, ont i magen, blir seg och känner mig svullen. Känner mig även smutsig ibland.
En del är för att kroppen blivit van vid bra mat och varnar när jag trycker i mig "giftig" mat.

Men jag tror även jag lyckats lura både magen och hjärnan. Jag har ställt in mig på att vissa produkter är så dåliga och skadliga, så att kroppen nu reagerar extra mycket när jag äter något onyttigt.

Uppdraget slutfört!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0