IDAG TAR JAG STUDENTEN!



Tidsinställt inlägg:

- Äntligen är dagen här. Den dag man sett fram emot i så många år och dar.
Idag tar jag studenten och redan nu är jag i full gång med att fixa mig inför ett dygns fest. Kl 07:00 ska jag vara på plats hos Malins föräldrar för lite champagnefrukost med klassen och sedan blir det fotografering kl 09:10 på skolan.
Kl 12:30 springer vi ut från Medieteket på Sturegymnasiet och har då officiellt tagit studenten.

Kommer köra lite hippietouch över min studentoutfit. Hoppas bara det inte kommer regna allt för mycket på dagen!

IDAG TAR JAG STUDENTEN!!

Kommentarer
Postat av: Rinki

WOW! Fan vad UNDERBART. Jag älskade min studentdag, den var helt magisk och jag saknar den faktiskt. Jag hoppas verkligen att du får en dag du aldrig kommer att glömma gumman, det förtjänar du <3. Njut, ha roligt!



Sv: Det låter onekligen som att du har haft mycket att stå i på senaste, vad är det för roligt sommarjobb du har fått?



Jag förstår att du inte har tid att mejla nu, men bara så att du vet så finns jag här, oavsett när och ifall du känner för att skicka iväg något eller ventilera över något helt annat.



Jag kan också känna att det är riktigt skönt när saker och ting händer runt omkring mig, då känner jag mig också levande och det kan vara bra ibland när det känns som att man inte vill tänka.



Förstår ifall du vill åka ned till Köpenhamn och träffa K, bara för att känna efter. Jag stöttar dig till 100% jag vill bara inte att du blir sårad <3.



Tusen Kramar till dig och återigen, GRATTIS.

FY FAN VAD DU ÄR BRA <3.

Svar: sv: ja, balen och studenten var nice!
Jag jobbar på Punch i Tylösand/Halmstad och Boom boom Room so bartender. På Punch är jag de första kvinnliga bartendern som lyckats få jobb där och på Boom boom är det det finaste stället, mest unika lokal i hela stan. En gammal kyrka mitt i centrum som de gjort om till en grymt snygg nattklubb.

På lördag ska jag och en kompis lämna Sverige och vara på resande fot i hela tre veckor. Vi ska tågluffa i Europa.
P träffar jag fortfarande, (i ca tre månader) känns ganska seriöst om jag ska vara ärlig. Men jag tror jag flyr från det på något sätt. Hänger mycket med andra killar, killkompisar och nekar mycket och säger att jag bara dejtar, även fast jag vet innerst inne att det är mer än så.
K tänker jag på ibland, men har fullt upp som tur, VARJE dag, så jag har inte mycket tid att lägga tankarna på honom. Hade fortfarande inte tackat nej till att träffa honom och nästa gång jag ska träffa vänner som bor i Köpenhamn kommer jag bara bli tvungen att träffa honom. Dock har han visat noll intresse, men gissar väll på att han är i samma sits som jag. Han har ju öppnat en egen bar så han lär ha mer att göra än jag nu i sommar. Skickade iväg ett kort mail för 2-3veckor sedan när jag tjafsat med P. Men har fortfarande inte hört något även fast han sa att vi ska ses i sommar. Det är så mycket annat som också hänt. Vill bara dela med mig av allt till dig.

Hoppas du har det toppen och haft en grym sommar än så länge. :)
KRAM
Paparazzibecka

2012-06-08 @ 20:00:11
URL: http://rhulth.wordpress.com
Postat av: Ia

Grattis till studenten! (:

Svar: sv: tusen tack!! :)
Paparazzibecka

2012-06-09 @ 14:25:09
URL: http://makethemwonder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0