STUDENTEN PT4 // ABOUT LAST NIGHT AND TODAY.

Ph: STUDENTEN.
 
- Hey! Igår drog jag och Sara till Morfars uteservering för att hänga lite över ett glas vitt och öl. Sen kom Gustavo (grymmaste tatueraren i...Sverige?) och ett annat gäng tatuerare från b.la Argentina. Blev lite käk, snack på svenska, spanska och engelska och mer öl.
 
Därefter drog vi till Tillsammans, Morkva/Mårtenson och James Rockbar. En riktigt fin kväll.
Avslutade den med att käka nattmat och sedan somna hos P.
 
När jag vaknade upp fick jag frukosten serverad framför näsan, kom hem runt lunch, tagit en skön dusch och snart drar jag vidare. Riktigt underbart med lite ledighet faktiskt, även fast jag blev lite ledsen när jag kom på att jag inte skulle jobba igår...haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0