KNAPPT EN TREDJEDEL.

 
Tidsinställt inlägg:
 
- Fredagen den 20e juli. Exakt en månad sedan jag fyllde år och jag lovade mig att efter att jag tagit studenten och fyllt år ska jag leva mer. Gör jag det? Åh ja, jag är som sagt fortfarande på resande fot och en tredjedel av tiden har knappt gått.
För precis en vecka sedan satt jag och packade backpacking ryggsäcken jag lånat från tvillingarna Elin och Amanda som backpackat två gånger i längre perioder. Kände min genast säker och visste att det var en bra ryggsäck att låna.
 
PHOTOS: Middag och cocktails på Salt i Tylösand, grillning hos Jacob, Club Monday, jag, smygbild på P, Sophie, Joakim, cykeltur, after beach och glass med Joakim.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0