FINEST AWARDS // SKITSNACK I KÄNDISVÄRLDEN // PÅ GÅNG.

 

- Finest Awards var trevligt men jag var inte på topphumör och sjukt trött trots mina fyra koppar macchiato och cappuccino på kontoret. But what to do?

 

En cider, drink, goodiebag, mingla runt, träffa några bekanta och kompisar som man inte sett på ett tag och sedan åkte jag tillbaka till Eriks lägenhet.
Men jag hörde mycket mer skit om allt och alla än jag trott och förvånansvärt mest om Kenza.
Tjejerna från Top Modell sverige var givetvis på plats med.

 

Katrin Zytomierska kom på efterfesten i sällskap av Bingo Rimé och trotts mina förhoppningar och att få träffa henne då vi båda är från samma land och hoppats på att få se en bra sida så vart hon ändå bitter...
Kan det bero på hennes och Bingos tjaffs gällande barnen o.s.v?

 

Nu sitter jag på kontoret och har precis varit på månadsmöte med hela Nyheter 24. Spännande och lärorikt!
Nya artiklar på G så håll er uppdaterade på Modette.


Music of the day:
Always Where I Need To Be
Ambition
America
America's Suitehearts
America Boys


Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder!; D

2012-02-23 @ 18:21:07
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0