A SHITY DAY.



-Märkte nyss att detta två bilder är sjukt mörka på skolans Mac datorer. Så för er som sitter vid en Mac, bilderna är betydligt mörkare här. På vanliga ser man hela mitt ansikte tydligare.
Nog med det. Igår var det en väldigt hektisk dag.
Förutom att det var mammas födelsedag, min mobil dog vid väldigt viktiga och dåliga tillfällen, jag powerwalkade i stress genom halva stan, bion öppnade inte den tid alla sagt och jag trott, dog av hunger samtidigt som jag skulle hinna göra fyra saker samtidigt och jag fick sitta ett bra tag i telefon p.g.a att jag blev utsatt för fackturabedrägeri, så råpluggade jag på natten och en vän till familjen gick bort.
Fan vilken dag...
Men något som var bra var vänner som funnits för mig, min starka mamma och älskade bror som jag var på bio med och chokladfonduen jag och mamma åt på kvällen.
Filmen vi såg var En Gång I Phuket vilket är en rolig och skön film som jag rekommenderar.
Är inte så förtjust i svenska filmen men David Hellenius och Peter Magnusson gör mig aldrig besviken.
Gjorde nyss ett svenskaprov och hoppas på att denna dagen blir bättre än gårdagen. Jag och Tove ska på äventyr hela kvällen, natten och morgonen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

beklagar..

2012-02-16 @ 17:26:34
Postat av: Patricia♔

Det där lät verkligen som en helvetes dag:(

2012-02-16 @ 17:53:43
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0