A FAREWELL // THINKING // WORKING OUT // MUSIC.



- Efter den korta skoldagen följde Daniella med mig hem för lite efterlängtat girltalk. Shit vad vi var efter i våra "händelser" men båda var lagom förvånade.
Efter en snabbis på Netto och ett ''farväl-cocken-ses-om-mer-än-en-månad" kram så hoppade hon på bussen och jag återgick direkt till mina tankar om Stockholm. Jag har så många förväntningar så att jag håller på att bli snurrig. Men snart drar jag till gymmet för att pressa lite extra och ha ångesten i bakhuvudet då detta blir den sista veckan på ett bra tag som jag besöker ett gym.
På med träningskläderna och ut i kylan.

MONDAY MUSIC:
All Star Loser
All The Small Things
All There Was (en väns band)
All Tomorrow's Parties
All We Ever Do Is Say Goodbye


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Sv; Imorgon ska jag vara med bästavän! :)

Vad händer för dig imorgon?

kram

2012-02-13 @ 23:04:24
URL: http://nathalies.nu
Postat av: Emmababy

Godmorgon, allt bra idag? kram

2012-02-14 @ 09:38:23
URL: http://emmababy.se

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0