gunbombknifedrugs.



- Att hänga på högskolan var kul då jag och Chicca tog för oss av kaffe, bullar, mat från Turkiet, Frankrike, Indien, Finland och Kina samt godis och massa informationslappar.

Nu hänger jag inne på min brorsas rum och småpratar lite och njuter att att ha en vilodag från träningen. Imorgon får jag en lite sovmorgon också. Det var länge sen man fick det, speciellt på en fredag vilket ska bli skönt då jag hinner få någon extra timme att sova så jag får mer energi inför jobbet.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: Rinki

Skönt att du får sovmorgon! Jag får en liten sovmorgon också, eller ja, jag behöver inte gå upp vid 05.38 ;).

Kul att du hade det roligt på högskolan också, vilken var det?



Sv: Ah, jag kan tänka mig att det är riktigt jobbigt att behöva ställa om tiden. Hoppas att det går bra för dig.



Kram

2012-02-02 @ 20:56:30
URL: http://rhulth.wordpress.com
Postat av: Emmababy

Gokväll, allt bra? krami

2012-02-02 @ 21:05:33
URL: http://emmababy.se

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0