FIRST DAY @ MODETTE.



- Första dagen på min grymma praktikplats är inget mindre än självaste Modette.

Dagen började kl 09 med kaffe och ett möte för att gå igenom veckans planer och nya idéer.
Sedan började vi med våra uppgifter och min första blev att göra en artikel om favoriterna från London Fashion Week tillsammans med Emma. Därefter blir det en intervju. Vi tog lunch runt 12 tiden då jag köpte mig en lite lunchlåda på ICA To Go.

Jag stortrivs redan och alla här är supertrevliga. En bra början på den kommande månaden i Stockholm.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tjenare, en snabb fråga. hur tusan får man en praktik plats på modette? tacksam för svar. :)

2012-02-20 @ 16:04:45

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0