BOYS // DATING // THE ONE AND ONLY // VALENTINE'S DAY.



- Fan vad konstiga killar det finns. Underliga.
Nu skulle jag kanske ha kommit hem från en weekend i London gratis. Att få nummer från någon kille när jag jobbat i baren och sedan att hon fortsätter komma till baren för att träffa mig går över till att jag tackar ja till att bli bjuden på middag. Men allt går för fort och under två dagar så har man redan blivit frågad om framtidsplaner, att flytta eller inte, att bli bjuden på en Londonresa, relationsfrågor o.s.v.
Är det bara jag som blir skrämd av så mycket på samma gång under en soppas kort tid?
Nej, tänkte väll det.

Vet inte om man ska tolka det som om killen ä desperat, deppig och ensam och trött på singellivet eller bara vill komma över sitt ex. Hur som, han skrämde bort mig ganska snabbt. Bra jobbat.

Och när vi redan är inne på ämnet killar och dejta så vill jag passa på att fråga en sak.
Varför är alla bra killar redan i långa förhållanden, eller flirtar med en samtidigt som de har förhållande, bögar eller players?
Det sägs att det alltid finns en för alla men vi är ju fan 7 000 000 000 människor på denna planet. Hur ska jag ha tid och ork att hitta "den rätta" bland alla dessa homo sapiens sapiens?

Inte nog med det. Snart är det Alla Hjärtans-dag. Yey, that's.... awesome..?
Blir väll att man drar ut och festar bort denna ångest. Studentfest eller ej, något måste göras denna dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, så skön du är tjejen.

2012-02-06 @ 23:30:55

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0