PERFECT DAY.

 
- Hey everybody! Hope you'r feeling well.
Igår hade jag en fantastisk dag. Gjorde lite ärenden, tränade, var i stan, åt somrig grillbuffé på stranden med gänget från jobbet, drack champagne i solen, badade i en varm tunna på Söderpiren och bastade.
Därefter tog vi en dusch och satte oss längre ner på stranden, gjorde en stor brasa, spelade gitarr, sjöng och åt tryfflar av rom och Baileys. Sedan promenerade vi hem.
Bättre än så kunde det faktiskt inte bli. Det var som taget ur en amerikansk film, hah.
Bilder från kvällen kommer någon gång.
 
Nu ska jag ner till stan och hänga med några från jobbet i parken och käka sushi. Därefter ska jag träffa Daniella och jag haft så lite tid att träffa på senaste. Så nu ska vi ta igen massa tid och snacka lite planer...

Kommentarer
Postat av: Rinki

Åh, dricka champagne i solen det lät helt sagolikt trevligt. Fina naglar du hade och tatueringen är återigen väldigt fin.

Hur är det med dig gumman, jag har tänkt på dig mycket. Hör gärna av dig, finns här ifall det är något <3.

Kram

Svar: sv: ja det var toppen!Åh, tusen tack vännen. Har tänkt på dig med.

Träffar P fortfarande men K finns fortfarande kvar där. Har rest en del och jobbat massa. Snart lämnar jag Sverige igen och flyttar till andra sidan jorden ett tag. Då kan jag ändå inte göra så mycket åt P och K. Lär vara massa fina och snygga människor i Australien så jag tror det blir lättare att glömma allt och det kommer hända så mycket saker hela tiden. Detta är bra för mig. Men känner ändå att jag vill träffa K en sista gång och säga hejdå..

KRAM
Paparazzibecka

2012-08-16 @ 22:01:59
URL: http://rhulth.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0