FYNDAT // THIS DAY // INSPO.



- Hey folks. Idag hade jag nationella prov i svenska B. Därefter blev det en snabb kaffe hemma för att sedan promenera med Chicca och Ariana till stan och fynda lite på rean.

Tro det eller ej men jag fick med mig ett platt, öronhängen och solglasögon för 50%.
Sedan blev det ett par shorts och igår kom jag hem med ett hipsterlinne som kommer bli träningslinne för 60kr när jag gjort om det. 100 kr för ett par leopardjeans på JC Outlet som i sommar troligtvis blir till shorts.
Äntligen lyckas jag hitta lite kläder på reorna.

Efter en shoppingrunda med tjejerna i regnet så drog jag och käkade en sen lunch eller rättare sagt middag med P på Blue Thai.
Nu blir det träning!


Kommentarer
Postat av: EMMAS!

coola bilder:)

2012-04-25 @ 22:45:19
URL: http://eemma.se
Postat av: Nathalie

SV; Okej! :)

Vad ska du göra på valborg?

kram

2012-04-25 @ 23:28:51
URL: http://nathalies.nu
Postat av: Bella Davis - MODELL BLOGG

gå ut och gå mycket, eller om du vill ha muskler så ska du ju springa annars kör du powerwalk så blir dom asta och ina ska du se, men de tar tid :)

OCh äta rätt förstås :) KRAAAAM

2012-04-25 @ 23:54:43
URL: http://blogg.veckorevyn.com/belladavis/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0