FÖRKYLDNIN PÅ G // MUSIC.



- Nej, jag tror att jag börjar bli sjuk... Har haft ont i halsen i en vecka och igår var min hals helt förstörd.
Vaknade imorse av att alla snackade högt, av huvudvärk, av hunger, av halsont, av magont och det kändes som om jag var i en bubbla. En föryldningsbubbla.

Jag har inte råd att vara sjuk nu. Skola, jobb och träning kommer ligga efter. Hoppas på att jag inte mår lika kasst imorgon bitti som jag gjorde denna morgonen. Fick ta lite tabletter runt halv tio och sedna somnade jag om jag vaknade för två timmar sedan.

Ska kolla färdigt filmen Bandslam och sedan käka med alla här hemma.

MUSIC:
Beach Side
Beat Heart
Beat It (FOB)
Beat On The Brat
Beating

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0