MITT DAGSSCHEMA, HEKTISKT.



- Vilket hektisk eftermiddag jag haft.
Jag vaknade kl 10 och kunde ta det lugnt på förmiddagen. Men sen sparkade dagen igång.
Kommer nästan ihåg varje klockslag då jag vart så beroende av tiden idag.


Såhär såg det ungefär ut:

15:40 - Hem till Tove och hämta kameran hon lånat.
15:52 - Hem till Chicca och ge henne en BUS-kräm som jag fick genom bloggen. (har en hel låda full av gratissaker så då får man dela med sig.)
16:00 - Försöka ba upp mitt skåp i skolan. Inte bra att glömma koden då man har en bok som jag skulle läsa tills imorgon.
16:12 - Gett upp skåpsmatchen.
16:15 - Börjar promenera till Ohana.
16:25 - Framme, träffar på en kompis inne i affären, snackar planlösning, fotograferar affären lite och hänger.
16:53 - Säger hejdå och drar till Myrorna.
17:02 - Springer in på The Corner, nu är det dags för personalmöte!
18:37 - Säger hejdå till Corner-gänget och springer mot bussen.
18:42 - Kliver på bussen.
18:50 - Hoppar av, är hemma efter en min.
18:57 - Slänger av min kläderna, byter om till tränings kläder.
19:04 - Käkar soppa snabbare än snabbast.
19:15 - Cyklar ner till mitt andra hem, S.A.T.S.
19:30 - Body Balance.
20:30 - Avslutar träningen.
20:43 - Hem till Mathilda för att låna boken jag inte fick ut från mitt skåp.
20:55 - Hemma!

Nu sitter jag är ska läsa på i Naturkunskapsboken samt käka lite mackor.
Hoppas ni haft en lika bra dag som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0