VARIT DUKTIG IDAG.


PH: Solen skiner minst lika mycket här som på bilden, dock kör jag no-make upp istället för de där emoögonen.

- Vilket underbart höstväder det är idag. Det är över 23 grader på balkongen men tyvärr så kan jag inte sitta och slappa där eftersom det är några gubbar hos grannarna ovanför oss som byter fönsterna och då regnar det ner en hel del sågspån på våran balkong. Men om några dagar är det vår tur att få nya fina fönster.

Idag har jag varit riktigt duktig för att vara mig själv. Men hjälp av en kopp kaffe, en stor kopp te och musik så har jag storstädat hela lägenheten. Dammat i vardagsrummet och mitt rum, dammsugit överallt, putsat i köket, bäddat sängen, strukit lite kläder, och t.o.m varit uppe på vinden (det tar dagar för mamma att tjata för att jag ska gå upp dit och hämta något) frivilligt och hämtade min reseväska. Jag hittade även mammas gamla poncho och en stor sjal/halsduk som jag tänkte ta och använda i höst. Känns som om jag fyndat på en second-hand affär idag, haha!
Har även börjat packa lite inför den kommande resan. En klapp på axeln förtjänar jag verkligen nu känner jag *klappar mig själv*. Dock är min rygg en aning förstörd, så får se om jag lyckas få någon att massera den några minuter.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: JOZ

sv: kika gärna in hos mig och säg vad du tycker, skulle du komma tillbaka? bra, dåligt?

2011-09-27 @ 14:38:12
URL: http://bedeliciious.blogg.se/
Postat av: - Swedish Source Of The PLL

sv: okej :)

2011-09-27 @ 15:58:05
URL: http://prettylittleliarsserien.blogg.se/
Postat av: h a n n a w i l d

sv; Tack dsamma!

2011-09-27 @ 16:55:42
URL: http://hannawild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0