The Long Trip - Prag PT 3.


PH: Vackra Prag igen. Ingen beskrivning behövs.

- Heey hey heey! Skolveckan börjar närma sig sitt slut och jag sitter och redigerar en film om mina biler. Mer som ett portfolio i bildspelsformat. Gör om det för andra gången och hoppas på att allt ska spara sig rätt denna gången. Joshua Radin håller lugnet i mig så jag inte får utbrott och jag dagdrömmer ständigt. Det är så mycket jag vill och behäver. Blir lite galen eftersom jag är så kluven..
Men nu får jag återgå till skapandet och sedan springa iväg på ett ärende.
PEACE.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dina bilder! ((:

2011-10-20 @ 17:07:45
Postat av: Anonym

vsg!

2011-10-23 @ 19:16:16
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0