@ T.G.I. Friday´s.



- Heey. Nu sitter vi här igen. På käraste T.G.I. Friday's. Och även idag med en kopp kaffe i handen som igår.
Igår drog jag ut och träffade saknade Julia som flyttat hit till Oslo och promenerade runt och drack kaffe på et mycket mysigt café. Vi gick även förbi en annan krog som min förra lärare äger och kollade läget där.
Sen blev det filmkväll med Kajza och Siri.

Ikväll blir det utgång och förhoppningsvis lyckas jag träffa några fler vänner som jag inte hunnit bestämma tid med.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jeg giller bloggen din

2011-11-05 @ 16:10:36

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0