FÖRSTA ADVENT.



- Även fast jag sovit ut, tagit en skön dusch och en kopp kaffe så är jag fortfarande sjukt trött.
Idag är det julskyltning i stan men nyheterna varnar för Klass 3 i denna höst/vinterstorm. Dock hade det varit lite roligare om det snöat istället för en massa regn.

Får se om jag lyckas ta mig till julskyltningen trots allt. Annars blir det myskväll.
Har redan fått i mig årets första lussekatt och i köket bakar mamma och brorsan pepparkakor. Tur att man inte behöver göra det, inget tålamod för sådant.

Vi har nästan pyntat färdigt här hemma vilket betyder små lysande stjärnor i fönsterna och EN liten tomte.
Det räcker verkligen med det. Som jag nämnde tidigare är jag inget fan av julen och det går i släkten. I alla fall hos mamma med, men brorsan är fortfarande liten så han måste självklart få baka pepparkakor tills han med tröttnar.

Det känns konstigt att det redan är första advent!

PEACE.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ha en fin kväll :)

2011-11-27 @ 18:56:20
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Vickan - allt i rosa

En av våra modeller kommer faktiskt från Halmstad. Hon heter Noemi. Men tack, ska ha det i åtanke till nästa kollektion. Vilken skola går du på?

2011-11-27 @ 19:04:43
URL: http://blogg.alltirosa.se
Postat av: Louise- fd sepenteen.blogg.se

Hoppas du haft en bra första advent och att du är nöjd med helgen? :)



Imon är det måndag hur känns det ?

2011-11-27 @ 20:48:03
URL: http://bylouiseelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0