BYE HALMSTAD & GÖTEBORG.



- Okej, nu har jag lämnat Halmstad och Göteborg. Nu sitter jag på tåget till Stockholm om inget har hänt.
Detta inlägget är tidsinställt eftersom jag inte kommer hinna blogga mer ikväll vad jag vet.

Jag är framme i Stockholm kl 23:55 om tåget inte blir försenat.
Sen kommer Anna som jag gick EBS och bodde i Grekland med och möter upp mig så drar vi hem till henne och troligen sover eftersom hon har jobb på morgonen. Jag uppdaterar mer imorgon om event, fester och dylikt så fort jag fåt tillgång till internet.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: emma

godmorgon, allt bra idag då? :D kramis

2011-12-01 @ 10:34:34
URL: http://emmababy.se

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0