I'LL TRY SOMETHING NEW TONIGHHT.



- Here I am again. Efter att ha fixar prover i skolan, fixat tvätten, ätit nachos med mamma och brorsan, letat inspiration till när jag ska färga om mitt hår, igen. I know. För er som gett mig massa fina kommentarer om det, tack tack tack alla. Ja, det är nice med brunt hår och blekta toppar. Men det känns mer som mitt sommarhår. Nu är det höst och vinter om några veckor vilket betyder att jag vill ha mitt hösthår NU.

Strumta i det nu. Ikväll blir det nya bullar. Jag ska nämligen provjobba på ett ställe. Var, när hur då? Don't telling ya! När jag vet mer exakt så säger jag det så det inte blir några fel.

PEACE PEOPLE!

Kommentarer
Postat av: MADDES

Lät som en effektiv dag. Söta bilder där också!

2011-11-08 @ 18:58:50
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0