HOME IN HALMSTAD.



- Tjaa alla! Nu är jag hemma i Halmstad igen. Har haft ett trevligt dygn i härliga Göteborg. Det har varit soligt och skönt väder båda dagarna och jag har träffat lite familj och vänner där uppe. Självklart har man shoppat lite med, eller ovanligt mycket för att vara mig men allt till ett bra pris!

Kommer givetvis visa upp vad som fick hänga med hem någon gång.
Nu ska jag ta mig en kopp te, tända lite ljus, lyssna på musik och fixa lite med allt möjligt här på bloggen, internet, shoppingen m.m.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: Diman Dilir

fin bild:)

2011-03-26 @ 20:21:45
URL: http://diimans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0