ÅNGEST ÖVER BILDEN, MÖTE MED MIN PT & VATTEN.


; Nastygal & fashionphoto from Milano (?).

- Dog lite när jag såg den nedersta bilden. Hörlurarna har jag, exakt den modellen och färgen. Jag var såhär nära ''-'' =jättenära på att köpa samma linnen som hon har på sig när jag var i Polen förra veckan. Nu har jag lite ångest... Fan.


What ever!
Idag har jag varit duktig. Överlevt hela skoldagen, lunchat kinamat med ett gäng från klassen, fikat på fotolektionen med nästan hela klassen, fixat lite på rummet, haft möte med min PT =personliga tränare S.A.T.S. När vi gick igenom mitt träningsschema så vågade jag knappt ta i och var rädd att jag skulle se svag ut bara för han är så jäkla biffig och alla tjejer/kvinnor på gymmets dröm, haha. Men det gick bra och vi ska ha ett till möte om ett tag.

Har tagit en skön dusch, ätit massa gott, druckit lite mer vatten än vanligt. Varför jag skriver att jag dricker vatten ibland är för att jag är like stolt över mig själv när jag gör det. Förr var det att jag inte drack något vatten i huvudtaget eller endast ett glas, vilket ite är bra för kroppen. Men nu börjar jag bli duktigare. Haha!

Philip skulle komma hit ikväll och hjälpa med det blev ändrade planer och jag fixade hela skrivningen själv. Fett stolt, IGEN!

Nu ska jag ta något litet att käka eller dricka.... vatten, heheh, och sedan sova.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: ......

du skriver intressant och bra paparazzi

2011-03-03 @ 00:29:55

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0