rag & bone/ diss till en fotograf.



- Okej... Nu ska jag dissa någon/något.
En fotograf hade ett projekt på G med några fotobloggare och hon kontaktade mig och frågade om jag kunde ställa upp och vara modell. Jag tackade ja och skulle möta upp henne på stationen kl 09 imorsen. Smsade henne och sa att jag blir lite sen och bussen var försenad så jag kom 09:17. När jag sedan kommit fram och springer runt och letar efter henne ser jag ingen som liknar fotografen.

Vafan.... Vart har hon tagit vägen. Skojar hon eller..?
Så när jag smsar henne igen och skriver att jag var på plats med att jag inte hittar henne så får jag ett svar där hon skriver att hon har möte på förmiddagen och inte han vänta på mig!
Först säger hon att det är lugnt när jag kommer lite sent. Och jag tycker inte att 17min är jättesent.

FAN, kunde hon inte sagt det tidigare att hon dubbelbokat möte?!
Jag gick upp kl 08 fast jag egentligen kunde gå upp 09:30, detta suger.
INTE OKEJ säger jag bara.

Nej, nu har jag skrivit av mig lite. Ska gå ner till skolan nu.
PEACE.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jobbig jävel

låt inte någon behandla dig så!

2011-02-02 @ 16:40:00
Postat av: william

gud vad jobbigt & elakt;O

skulle inte göra något sånt om jag skulle fota någon och hade bstämmt en tid. hade inte dubbeltbokat;D

2011-02-02 @ 19:18:02
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: ottilia

Min klocka var 09.25 när jag åkte från stationen och hade slängt iväg ett mess till dig att jag inte hann, som jag förklarade var på grund av att jag inte ville göra ett halvproffsigt jobb som varken du eller jag skulle blivit nöjda med när du var så sen.

Och jag vet att jag skrev att det var lugnt, men med sen trodde jag du menade fem-tio minuter.



Mötet var inte dubbelbokat, jag hade hunnit om inte din buss varit sen.



Ledsen att det blev så fel och att du upplevde det så. Förstår att du blir sur när du väl kommer dit och jag precis fått åka. Beklagar!

2011-02-02 @ 19:46:31

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0