- ca 5cm.



- Tadaaa! Rebecka har blivit duktigare på att ta hand om sitt hår.
Plattar typ aldrig håret längre, använder hårspray och liknande endast på helger och speciella tillfällen.
Och nu har jag, eller rättare sagt Susanne min vän klippt av ca 5cm på mitt hår för att det ska må bättre.

Först sa jag 3cm men så tog vi lite till och klippte upp det på en aning i topparna. Håret känns mycket fräschare nu och det kommer nog inte tova så mycket efter att jag duschat.

Ikväll blev det Cougar Town med mamma och massa torkade plommon. Kanske lite för mycket...
Ska ta och göra mig en kopp te.

Btw! Ser inte mina läppar extremt stora ut på den högra bilden? Haha, lustigt.


Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: FIONA - ja, som hon i shrek

varsågod!

2011-02-08 @ 22:46:39
URL: http://lovefiona.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Hur är det idag då?

2011-02-09 @ 10:24:14
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0