STHLM PT 2 // KROGRUNDA // FINEST // VIN&ERIK // KOS-EBS PREPARTY //



- Stockholm stockholm, vart ska man börja denna gången?
Vi tar det kortfattat för annars skulle jag få skriva en bok.

Häng på Söder med vin och öl i sällskap av Erik, varit på Finest kontoret hos Citty, gamla stan, preparty for KOS & EBS Reunion på Aqui Tapas, Lobby.
Därefter krogrunda med EBS crewet på b.la Collage där en av mina förra bartenderlärare Lisa jobbar, sedan vidare till PURE för att checka in VIP-rummet for the first time och kolla i Citty som är DJ där.
Sedan drog jag och fina Citty vidare till Soldaritet och dansade av oss till den grymma franska DJn som spelade skivor där.

En helt ok sammanfattning.
PEACE.

Kommentarer
Postat av: issa - tjejrappare och låtskrivare

sv., allt bra idag? kram

2011-12-07 @ 11:28:01
URL: http://issabellek.blogg.se/
Postat av: C.K.

alltså den där killen som försökte hänga med oss, som syns lite på ena bilden på mig... hahaha! jisses. men sjukt lyckad 2-timmarsutgång! Haha : )

2011-12-07 @ 15:15:25
URL: http://www.finest.se/Citty

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0