WORKING IN THE BAR ON A THURSDAY IS GREAT. +AW.



- Igår skulle jag egentligen inte jobba men det blev så ändå. Några få timmar på Corner blev roligare än förväntat. Det är torsdagar som gäller nu. Äldre och skönare folk med skön stil, internationella studenter, grym musik, inte alls som på helgerna, trevligare folk, mindre fyllon, lugnare i baren och... ja allt var bara så mycket bättre.

En del äldre killkompisar jag inte träffat på länge kom också förbi så det var riktigt nice. Hoppas jag får chans att jobba en torsdag någon gång ingen.

Efter att vi stängt baren drog vi på AfterWork på B&B med ett gäng fransmän och en tysk för att hänga med lite annat folk. Även där var det skönt folk, krögare och killen som gjorde min första tatuering var givetvis vid baren.

Idag är jag lite sliten efter de impulsiva shottsen på AW men det var helt klart en trevlig kväll.
PEACE.

Kommentarer
Postat av: SAGA LINNES

God Jul i förskott :)

2011-12-23 @ 16:33:45
URL: http://sagalinnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0