DEAD OR ALIVE.



- Godmorgon! Idag mår jag inget vidare heller. Hade feber igår och somnade vid 22 tiden efter att ha tryckt i mig en del medicin.
Ena sekunden fryser jag och andra sekunden svettas jag nästan. Det är sjukt jobbigt och jag kan knappt andas och är sjukt svag. Vågar knappt då runt i lägenheten eftersom benen är så svaga och jag har ont när jag hostar.

När jag vart hos läkaren i måndags så sa de att det håller på att gå över, alltså ''Kos-sjukan''. Men nu kommer man hem till kylan och det har bara blivit sämre.

Kommer blogga mer om goodiebagsen från bloggeventet i Göteborg när jag känner mig mer levande.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

fina bilder :D

2011-08-12 @ 12:48:08
URL: http://perssoneemma.blogg.se/
Postat av: SagaLarsson♦

ahha.. haru varit i New york?? :D

2011-08-12 @ 13:17:56
URL: http://thephotoblogofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0