A GOOD SUNDAY - Check!


Ph: by Tove. Exalterad Becka med nål i armen, yey!

  • Fila naglarna - Check!
  • Myskläder hela dagen - Check!
  • Färga håret - Check!
  • Duscha - Check!
  • Läsa - Check!
  • Vila ut - Check!
- En riktigt bra och lugn söndag. Precis vad jag behövde.
Imorgon blir det Göteborg för min del då jag ska på bloggmöte, träffa en vän, hämta min ring som jag glömt, kika i affärer om jag hinner, besöka en klinik (mer berättar jag imorgon), och kanske träffa syrran.

Hoppas att jag hinner med allt men det ska nog ordna sig.
Får se om jag kommer kunna blogga under dagen. Men ett inlägg på morgonen ska jag hinna med.

PEACE.

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

nu är denna helgen svald :D blev den godkänd ? :)

2011-08-28 @ 23:13:18
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: anonym

hur många besökare har du per dag?

2011-08-28 @ 23:34:10
Postat av: Zahraa | PiinkQueen

Hejsan!

Klicka på länken nedan & bli länkad på min blogg:



http://www.studeravidare.se/bloggc?id=boy74n6knm8



Säg till när du har klickat & skriv vilken färg finns mest på sidan för säkerthets skull.



Är jätte tacksam, kram<3

2011-08-29 @ 01:43:43
URL: http://piinkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0