EXAKT SOM BB MARTIN.



- Idag har jag sjukt ont i magen. Kan knappt gå. Det ända jag gjort är att förflytta mig från balkongen och till datorn några gånger. Nu stannar jag nog inne eftersom jag måste lägga mig och vila.

Igår kväll drog jag till Roberts med Amanda en stund och sedan vidare till en chillfest. En av killarna som var där var från Hörby. Och vem vet vi som håller oss uppdaterade i media kommer från Hörby?
Jo, självaste Big Brother Martin! Och självklart var de vänner. Det roliga är att om man inte tittar på Robin (från Hörby) så kan man trå att det är Martin som snackar. De låter exakt lika dant. Helt sjukt vad chockad jag blev i början, haha. Och när vi satte på tvn så kom självklart Big Brother upp och där var Martin, haha!

Efter det drog jag och Amanda till gatugrannen Emil där även Sean, Felix, Oliwer och några vad.
PEACE.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ooh coolt att du känner martins kompis. du verkar känna många kändisar i huvudtaget.

2011-04-09 @ 16:17:04

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0