My world of sin.


- Lägg märke till basketkillen till höger med ett barn på axlarna, utgulligt.

Jaha, då var det lördag igen. Solen skiner och jag känner mig lite förkyld som vanligt. Väntar på att mamma ska gå ut från toan så jag kan gå och tvätta mig. Hon är ju inte det snabbaste precis.

Ikväll är det Kulturnatten och jag, mamma och brorsan ska gå och kolla en gjer på teatern. Men innan dess ska jag slava lite på jobbet. Första gången jag jobbar på en lördag. Ogilla'rt.
Blev plötlsligt galet sugen på att kolla på The Hills. Men man har ju serr alla avsnitten och även The City. Hoppas på att det kommer mer.

Låt.

PEACE!

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; God morgon! :D

2010-09-11 @ 09:38:51
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Har ni också Kulturnatt i Halmstad alltså? Spännande!

2010-09-11 @ 10:09:31
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0