Back to Cittys.



Hey there!
Sitter hemma i denna brudens lägenhet och lyssnar på musik och dricker cappuccino.
Ska snart träffa Petra och sedan får vi se vad som händer.
Sista kvällen i Stockholm detta året... Surt.

Igår kväll var det en väldigt annorlunda men rolig kväll på en Idrottshögskola vid Stadion. Där träffade jag och Petra den gamla Camp-gänget från när jag var på Arvikafestivalen i somras.
Daniel Paris var även där. Hur skön som helst!

Sedan blev det nattmat på SevenEleven. Jag kom hem till Valle runt 04, haha. Sjukt kallt var det!
Det var väll allt jag hade att dela med mig för tillfället.

PEACE!

Kommentarer
Postat av: Sandie

Nej för sista året =(

2010-11-07 @ 20:04:34
URL: http://chipset.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0