K o l l a p s a d e .



God morgono, anledningen till varför jag inte uppdaterade mycket efter stranden var att hela min dator kollapsade. Just presic, den blev helt svart på en sekund och jag fick total panik och försökte få igång den. Runt 23 på kvällen fick jag igång den och det första jag gjorde var att börja spara alla viktiga grejer på datorn om det skulle hända igen.

Nu ska jag fixa lite mackor och sedan hoppar jag på bussen till Tylösand för sol och lite bad. Ska smörja in mig med solskyddsfaktor denna gången så jag inte får ont i axlarna när jag vrider mig i sängen på morgonen.

PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0