Hanna i Hollywoodfruarna.



Yes i will!
Har alltid varit lite emot Svenska HollywoodFruar men nu ska jag ta och kolla på programmet. I alla fall en liten stund, haha.
Varför? Har börjat följa Hannas blogg (Maria Montazamis dotter) som är i samma ålder som jag.
En grej jag tycker är sjukt är att Hanna har ett BMI på ca 16 och man ska ha minst 19 för att inte vara undernärd.
Hon är ca 9cm längre än mig och väger typ 2kg mindre än mig. Jag menar, hur kan det vara möjligt att väga så lite när man är så lång? Well, jag ligger på 19.8 i BMI= 163cm 52.5kg.
Får la se mer ikväll kl 21.00, hon ser ju inte så fruktansvärt smal ut...

Kommentarer
Postat av: Anonym

BMI räknas som på en vuxen människa. Man skriver ju inte in åldern i undersökningen. Så självklar hade det varit lite kris om en kvinna på 35 år är 172 cm lång och väger 50 kg. Då kan vi snacka. Men nu är hon ju fortfarande bara barn.

2010-12-06 @ 22:56:17
Postat av: Anonym

skulle du vilja länka hennes blogg?:d

2010-12-07 @ 13:00:30
Postat av: alice

mitt bmi ligger på 17,5. men som någon kommenterade gäller det inte oss ännu, vi är för unga.

2010-12-09 @ 21:16:19
URL: http://grevholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0