Uppfattning om fester

Nu har jag haft 2 fester och 2 långa mysnätter med mina nära och kära. Det är lika med mycket lite sömn...
Jag unnade mig en ansiktsbehandling idag och somnade två gånger. Det behövdes verkligen efter denna långa och vilda helgen.

Fester har många posetiva och negativa sidor. T.ex. så brukar man lära känna nytt folk, ha en massa kul, skratta och dansa. Flirtande bland personer och romantik. Och givetvis en massa galna minnen.
Några negativa är b.la. att folk blir för fulla, mår dåligt, saker går sönder, bråk, olyckor och om man råkar göra bort sig.

Men det som jag tycker är så bra med fester är att man lär känna en annan del av en person. Man får reda på vilka som verkligen är ens riktiga vänner. Vilka som hjälper och ställer upp. Nästan allt detta har hänt på mina fester denna helgen. Mina vänner har verkligen visat vilka de är på riktigt! Okej, alla var ju inte där under helgen men de som var här har verkligen, och då menar jag verkligen visat vilka de är.

Folk jag inte kände så bra men som jag lärde känna bättre visar sig vara bättre vänner än  de jag haft tidigare som jag fortfarande umgås med. Jag har också upptäckt vilka av mina vänner som jag känt länge men som inte alls visat någon respekt eller hänsyn till mig eller min fest. Jag nämner givetvis inte några namn på de jag är besviken på men givetvis måste jag säga att Hanna Nilsson, Charlotte Verderio, Jennie Upphoff, Rusty, Bekim och Clara Voss har ställt upp mest för mig denna kvällen. Tusen tack allesammans!
Alla ni andra älskar jag och uppskattar med givetvis!


Valborg hos mig

Valborg hos mig

Valbog hos mig

Lördag hos mig

Lördag hos mig

Lördag hos mig

Lördag hos mig

Tusen tack alla!
Och till er som läser mig blogg, hoppas ni gillar de och fooortsätt läs och kommentera!  ;D

KRAM/ Rebecka <3

Kommentarer
Postat av: elli

sv: tack sööyt<3

2009-05-06 @ 15:06:17
URL: http://ellibergelin.blogg.se/
Postat av: Claaravss

Älskar dig becka ! <3

2009-05-10 @ 12:34:31

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0