Nattbloggare

Jag är sjukt trött, men ändå så jag jag inte slita mig från datorn.
Måste verklige sova nu men Sebastian Atas håller mig uppe. Den jäveln (x
Vi sitter och kickar amatörbilder på varandra. Jag har alltid haft något emot hans porrbilder han gjort om men då kom han med en fettobecka-bild. Inte för att några av mina närmaste vänner kallar mig fettobecka eftersom jag är jävigt glad i mat, men nu gör folk bilder på det med! Sebbe då...
Men bara för att jag är så avundsjuk på den bilden så gjorde jag en till honom med.


Så här blev fettobecka bilden av Sebbe.


Efter första försöket blev bildenpå gay Sebbe såhär!
Vilken var bäst tycker ni? Själv är jag ritigt stolt över min första Sebbe-pic bild :)

NU ska jag sova. Godnatt
KRAM /Rebecka <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA snyggt!!!

2009-07-08 @ 21:08:17

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0