Blogga upp?

Nu har jag ätit mig någorlunda mätt men ska givetvis smaska i mig något annat gott snart.
De senaste dagarna har min blogg verkligen gått upp, som jag är överlycklig över. Men ändå så är det för få läsare enligt mig. Nu kan jag ju inte önska mig att jag kommer med på Mest Aktiva listan, för sådan tur har aldrig Becka...
Men om det åtminstonde kunde höjas lite mera så blir jag glaaad.
För er som följer mig blogg kan väll vara så gulliga att tipsa folk om min blogg. Eller?
Skulle blivit skit glad, och glöm inte att kommentera vad ni har för åsikter om inläggen.

Har fått kommentarer om att någon tyckte att jag ska ha en så kallad ''Frågestund'. Kan tänka mig att det är något liknande som Kenza hade för några dagar sedan. Och ja, jag lovar att jag ska ha det men i så fall får ni bli bättre på att kommentera, och så önskar jag min lite fler läsare.
För då! Då gör jag det.  (:

Hittade en låt som jag fastnat för.
Jag tycker inte att den är någon höjdare men kunde inte sluta lyssna på den konstigt nog. (x


Komentera vad ni tycker om låten!
KRAM/ Rebecka <3

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Tjenixen :) Vi kan följa varandra på bloglovin (; Kram!

2009-07-12 @ 22:21:13
URL: http://twilightersforever.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Vilken jättefin blogg du har!

2009-07-12 @ 22:35:33
URL: http://forcornelia.blogg.se/
Postat av: ccla

i love your blog!

2009-07-12 @ 22:50:23
Postat av: Linnéa

Åh, tack så mycket för att du kommenterade min blogg tjejen :)

Addat dig på BlogLovin' nu :D

2009-07-13 @ 11:44:55
URL: http://linnealiebig.blogg.se/
Postat av: e

haha lite konstig låt men skönt :P

tummen upp till frågestund!

2009-07-13 @ 14:33:08
Postat av: fanny

haha jag tyckte samma som dig x)

Att den var lite konstig men man fastnar för den x)

2009-07-21 @ 18:25:29

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0