260709 - Libanon dag 6

Idag har jag varit sjuk hela dagen. Efter igår har jag mått allmänt piss.
Jag har faktiskt aldrig varit så här sjuk som dessa två dagar.

Denna dager har bestått av vatten, musik, arabisk tv, illamående, sömn o.s.v.  Ingen rolig dag må jag säga. Den har ju varit helt onödig rent sagt. Jag har ju bara suttit inne på hotellrummet. Om jag skulle kunna så skulle jag bara sudda ut denna dagen.
Det har tagit så sjukt mycket på mina krafter så nu är jag så fruktansvärt seg och tappar och häller ut allt jag håller i.
Tummen ner för denna dag.

KRAM/ Rebecka <3

Kommentarer
Postat av: Fia K

Jag gillar din blogg med!

Tittar gärna in igen!!

Kram Fia

2009-08-01 @ 11:23:42
URL: http://kleifert.blogg.se/
Postat av: B E A <3

Hoppas att din helg har varit bra :D

2009-08-02 @ 23:21:05
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0