210709 - Libanon dag 1

Lite kort om natten.
Vi började våran flygresa mot Beirut kl 01.05 och jag var inte ett dugg trött.
Men efter att jag släpat på massa tunga väskor så kände jag har jag snabbt blev svag i hela kroppen.
På flyget var det 8st som vad det ända som inte var frän Libanon, d.v.s. svenskar eller danskar. Annars var det fullproppat med libaneser.

Efter en skakig kvart så sates barnfilmen Bolt på. Det fula var att alla barnen sov ju och de vuxna ville kolla på något annat, men nej. Det var bara Bolt som gällde. Maten på flyget var jätte konstig men ändå så tryckte jag mig in lite. Man blev helt slö efter en liten stund eftersom att luften var katastrof i flyget. Jag hade skit svårt att andas och folk satt och hostad. Mysigt!
Men en sak som jag tyckte var lite roligt var att alla hade en egen tv skärm som aldrig har hänt mig förut. Lägger till att det var en av de renaste flygplanen jag rest med faktiskt även fast den inte var något nytt och flått.
Om jag inte gissat fel så sov jag knappt en och en halv timme. ''/
Skit jobbigt när det skakade under nästan hela flygresan. Men men, vi blev inte nerbombade i alla fall.  (y)


KRAM/ Rebecka <3

Kommentarer
Postat av: pauline

du ska ju hem också hahah :D

skoja bara hoppas som fan att inget händer med dig<3

2009-07-22 @ 23:22:04
URL: http://paupigge.devote.se
Postat av: Daniella

inte nerbombad (Y)

2009-07-24 @ 18:00:43
Postat av: e l i n l e i j o n

fin blogg du har, följa varandra via bloglovin? Lägg till mig så lägger jag till dig direkt! :)

2009-07-28 @ 00:39:31
URL: http://elinlion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0