290709 - Libanon dag 9

Berättar kort om idag eftersom jag är lite trött på att skriva om dagarna i Libanon.
Men om jag har börjat så måste jag slutföra det. Något som jag inte brukar vara bra på.
Åt ute på Fridays på kvällen och det var jätte gott. Ett av mina favorit ställen här i Beirut faktiskt.
Det serveras mest amerikansk mat men även annan också.

På dagen var jag på en lite strand ett tag och åt lunch. Är så jävla trött på alla dessa moln som aldrig försvinner.
Har inte fått någon färg alls här. Och det lär jag nog inte få heller.
Jag har haft lite otur med taxin idag med, de hittar på en massa galna priser nu. Men men...
Har inget annat att dela med mig av denna dagen nu.


Tog en bild på hotellet påväg från Fridays

Kram / Rebecka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0