200809

En till skoldag avklarad och det var tårttävling med alla mediaklasser på eftermiddagen.
Våran klass kom tvåa och det är ju bra. Efter skolan gick jag intill stan med Felle, Sofia, Alice, Jonte m.m.
Sen kom Daniella in och vi åt på Nudelbar. Kickade runt på stan och letade skolväska till mig sen cyklade jag hem.


Tårttävlingen, våran klass tårta är den längst till höger med en kamera.

Har ätit en mycket god kvällsmat med småttingarna idag. Kräftor och vitlöksbräd. Kan det bli bättre än vitlöksbröd?
No way, i love it!
Nu har jag suttit en bra tag framför datorn och lyssnat på härlig musik och snackat i telefon med två av mina underbaraste vänner. Funderar på var fan jag ska hitta på i morgon kväll. Fredag bara en gång i veckan så man måste ju passa på.
Vad ska ni själv göra?  (:



Kram/ Rebecka  <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack vad snällt :)

Vad har du för dig då?

2009-08-20 @ 23:59:48
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: sophie

SV: Grattis till andra platsen. Bara av intresse... hur hittade du in på min blogg... Jag försöker bara ta reda på var de flesta av mina läsare kommer från



Tack och hej

2009-08-21 @ 10:50:58
URL: http://sooophs.blogg.se/
Postat av: annelie

fett fin bogg! :)

2009-08-22 @ 01:30:08
URL: http://fashionbyannelie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0