Sega Fredag

Äntligen helg!
Slutade skolan tidigt idag.Åkte hem och åt sen cyklade jag ner till stan och träffade Elina.Vi kollade lite i affärer och åt. Väldigt slapp dag faktiskt. Vid sex tiden var jag barnpassning åt min bror i typ en och en halv timme.
Resten av kvällen har jag bara kollat på TV, ätit massa gott, snackat i telefon o.s.v.

Enligt min enkät så har jag sätt att de flesta blogläsare som svarat på frågan till höger vill att jag ska skriva mer om mode.
Just nu har jag inget speciellt att berätta men ska hitta lite mode som är hetast just NU!
För er skull gott folk.
Och för er som inte vet.. ni kan skriva en kommentar till varje inlägg.
(se under detta inlägg)
Om ni har frågor om MODE ex. om ni har något plagg och vill veta om det är ''Still hot?'' så bara fråga via kommentarerna.

Ha det bra och sköt om er!
Fortsätt läs min blog (:
/ Paparazzibecka <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0