11/12 MAROCKO!

Marocko idag då. Vacknade klockan fyra på morgonen. Flyget lyfte ca 07.15 från Göteborg-Landvetter.
Resan gick bra och hotellet är helt okej. Det är inte supet lyxhotell med ********.
När mamma, jag och Kristoffer (brushan) hade utforskat Agadir så gick vi tillbaka till hotellet.
Man känner sig inte så super fräch efter en resa så jag bestämmde mig för att ta ett lååångt bad.
När jag skulle hoppa i uptäckte jag att vattnet var helt gult!
Kiss? Avloppsvatten?
Jag doppade handen i vattnet och luktade sedan på det och då luktade det .... CITRON!? ;S ;o
Sjukt skumt. MEn det var iallafall ett skönt och varmt bad.

På kvällen gick jag, mamma och kristoffer ner till stranden/strandaffärerna.
När vi skulle kila hem upptäkte jag då att en kille förföljde mig!
Han var kankse 20-25år?
Han hade tidigare kommit fram till mig när jag väntat på mamma och brushan utanför en affär.
Killen frågade vad jag hetter, vart jag kom ifrån o.s.v.
Lite skumt att han sen förföljde mig! När han var som närmast hoppade jag, mamma och kristoffer in i en taxi och flydde till hotellet i sista sekund!
Undrar vad han ville och vad han var ute efter .. ?
/ paparazzibecka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Din IP-adress sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.

Om du kommenterar anonymt och vill ha svar på en fråga eller få upp kommentaren i ett inlägg där jag diskuterar om det måste du ange e-mail adress.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0